Veelgestelde vragen deDump.nl
Je zal een e-mail krijgen met een trackingnummer zodra je bestelling verpakt en verstuurd is. Het kan hierbij voorkomen dat deze in de spambox terecht komt. Is dit niet het geval, dan liep er mogelijk iets mis: contacteer onze klantenservice.
Je pakket wordt verzonden binnen de volgende aantal werkdagen na het plaatsen van je bestelling:
Je kunt ook op onze pagina Klantenservice en bestelinformatie de orderstatus van jouw bestelling checken.
Wanneer je bestelling dan verzonden wordt, ontvang je een trackingnummer van onze bezorgpartner. Via je trackinglink krijg je actuele informatie over je bestelling en kun je de status ervan opvolgen.
Na de 2e bezorgpoging wordt het pakket maximaal 3 weken bewaard op een postkantoor bij je in de buurt.
Je zult van ons per e-mail een track & trace code ontvangen zodat je online het pakket kunt volgen.
Kwam de bezorger nooit langs? Het spijt ons dat je bestelling niet geleverd werd. Contacteer ons met je ordernummer en bezorggegevens.
Als je niet hebt kunnen kiezen voor betaling per Klarna Achterafbetalen, dan kan het zijn dat het factuur- en bezorgadres niet overeenkomen. Als je tot aan de betalingspagina van Klarna bent gekomen, maar de betaling niet hebt kunnen uitvoeren kan dit verschillende redenen hebben:
1. Je hebt een veld verkeerd ingevuld (bijvoorbeeld een spatie tussen straat en straatnaam); in dit geval, is het mogelijk dat Klarna geen kredietcheck heeft kunnen uitvoeren. Klarna heeft de juiste gegevens van jou nodig. Maak je een tikfout in je naam, adres, huisnummer, postcode of woonplaats dan kan het zijn dat de order niet geaccepteerd wordt. Ook je telefoonnummer en je geboortedatum moeten kloppen. Daarnaast is een correct e-mail adres noodzakelijk. Je krijgt hier immers ook digitaal de betaalgegevens doorgemaild. Lukt een Klarna betaling niet? Check dan eerst deze persoonlijke gegevens.
2. Een (te) hoog bedrag wordt niet altijd goedgekeurd door Klarna. Je bestelgeschiedenis via achterafbetalen en de kosten van de geplaatste bestelling kunnen uitmaken of je wel of niet achteraf kunt betalen. Klarna verleent je een krediet en dat moet wel goedgekeurd worden. Helaas heeft deDump.nl in verband met strenge privacy regels daar geen invloed op. Neem vooral met Klarna contact op wanneer je daarover nog vragen hebt. Dumpstore deDump.nl heeft geen inzicht in wat je wel en niet mag in de keuze voor de achterafbetaling.
3. Klarna raadt aan om, als je voor het eerst bestelt met achterafbetalen, te kiezen voor een laag bedrag. Naarmate je vaker bij Klarna bestelt zal ook het bedrag dat je kunt achterafbetalen groter worden. Jouw betaalgeschiedenis bij Klarna groeit dan.
Leuk en aardig natuurlijk, maar daar heb je niet zoveel aan wanneer je nét dat camonet wilt kopen dat nét wat duurder is dan Klarna toestaat. We raden je wederom aan om contact te zoeken met Klarna. Je kunt ook kiezen voor één van de andere betaalmethodes die wij je bieden.
4. Je hebt nog geen goedkeuring gehad om een betaling per factuur uit te voeren. De redenen hiervoor zijn: je bent minderjarig; het bestelbedrag is extreem hoog; je hebt nog openstaande facturen bij Klarna.
Als het niet lukt om achteraf te betalen nodigen wij je uit om een andere betaalmogelijkheid te kiezen.
Belangrijk: Klarna is een onafhankelijke organisatie en zal de volledige verantwoordelijkheid nemen in het goed- of afkeuren van alle transacties op basis van het resultaat van de kredietcheck. Dumpstore deDump.nl heeft in geen enkel geval de mogelijkheid om een betaling per Klarna goed- of af te keuren. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice van onze partner Klarna voor eventuele vragen of als je denkt dat er een fout is gemaakt. Ze hebben een helpdesk, deze kun je hier bereiken: 020 – 80 82 852.
Je hebt 30 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling.
Wil jij je bestelling annuleren voor dat deze verstuurd is,dan is dit geen probleem.
Wanneer wij het product in goede orde hebben ontvangen krijg je van ons het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten direct teruggestort op jouw rekening. De kosten voor het terugsturen van jouw thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening.
Het product ruilen is geen probleem. U krijgt dan het bedrag teruggestort en dan heeft u de mogelijkheid om een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste product/maat.
Voor vragen kun je ons altijd mailen: info@dedump.nl
Retour gaat via ons portaal. U hoeft alleen op de link onderaan de pagina te drukken. De rest volgt vanzelf.
Voorwaarden retourneren
De producten dienen – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele verpakking worden teruggezonden. Pas schoeisel binnenshuis om sporen en krassen te vermijden. Als we een bestelling ontvangen die niet langer geschikt is voor verkoop wordt waardevermindering van de goederen in rekening gebracht.
Teruggezonden producten moeten veilig verpakt worden om schade te voorkomen. Je bent verantwoordelijk voor de staat van de producten tot wij ze terug ontvangen.
Alle kleding en accessoires dienen – indien redelijkerwijze mogelijk – met alle originele verpakking en labels teruggezonden worden.
Voor schoenendozen die retour worden gestuurd en zijn beplakt met stickers/plakband brengen wij €4,95 in rekening. (kosten nieuwe doos)
We raden aan dat je het verzendbewijs bewaart tot we bevestigen dat we je retour goed ontvangen hebben.
Letop! Retours dienen aangemeld te worden via de de onderstaande link. Anders kunnen wij deze helaas niet behandelen
https://dedump.shipping-portal.com/rp/
Je ontvangt een e-mail wanneer we je terugbetaling hebben doorgevoerd. Daarna kan het echter 3 tot 7 werkdagen duren voordat het door je bank verwerkt wordt en op je rekening verschijnt. Gelieve je retourpakket met een trackingservice te verzenden en 21 dagen te wachten voordat je ons contacteert over de status van je retourzending.
Ervaar je nog steeds problemen met je kortingscode? Aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren met de details van de code die je probeert te gebruiken.