Klantenservice en bestelinformatie

Bestelinformatie 



Orderstatus checken

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.




deDump.nl maakt gebruik van diensten van DHL.
Voor het verzenden van de producten rekenen wij €4,95 verzendkosten binnen Nederland (Excl. BTW).

Per bestelling wordt, ongeacht het aantal producten dat wordt besteld, binnen Nederland boven de €50,- geen bedrag aan verzend- en admistratiekosten in rekening gebracht.

Voor België rekenen wij €9,95 verzendkosten(Excl. BTW) en boven de €100,- gratis verzending.

Gratis afhalen bij onze Outlet

Je kunt er voor kiezen om je bestelling af te halen bij ons Outlet in Rottevalle (Friesland). Hierdoor hoef je geen verzendkosten te betalen.
Afhaalmomenten zijn in overleg op de woensdagavonden van 19:30 tot 21:00.

Wanneer je bij het afrekenen hebt gekozen voor afhalen, dan krijg je van ons een email of app wanneer jouw bestelling klaar ligt.

Wil je langskomen? laat het ons dan eerst even weten.

Waarom deDump.nl?

  • Groot en divers assortiment
  • Altijd de laagste prijs!
  • 30 dagen bedenktijd
  • De belangrijkste must-haves overzichtelijk bij elkaar: wij hebben van alle soorten vast de beste geselecteerd
  • Veilig betalen: iDeal, Achteraf betalen, Paypal, Bancontact en Overschrijvingen.
  • Gratis verzending: boven €50,-  in Nederland, boven de €100,- in België
  • Niet goed, Geld terug
  • Eigen afhaalpunt
  • Support: via e-mail en telefoon

Verzenden

De producten die wij aanbieden worden wanneer op voorraad en na ontvangst van betaling zo spoedig mogelijk verzonden. Wanneer een product niet op voorraad is, wordt deze besteld bij de leverancier en zal de bestelling iets later worden verzonden maar altijd binnen 5 werkdagen.

Wij zullen twee bezorgpogingen doen om het pakket bij je af te leveren. Eventueel wordt het pakket aangeboden bij de buren, indien dit niet wenselijk is dien je dit duidelijk als opmerking bij de bestelling te vermelden. Na de tweede bezorgpoging wordt het pakket maximaal 3 weken bewaard op een postkantoor bij je in de buurt.
Je zult van ons per e-mail een track & trace code ontvangen zodat je online het pakket kunt volgen.

Klantenservice

Indien je een vraag of klacht hebt kun je een e-mail sturen naar info@dedump.nl of gewoon even appen. Hierbij wel graag even het volgende vermelden:

1) Jouw naam en telefoonnummer
2) Indien van toepassing je ordernummer
3) Een zo volledig mogelijke omschrijving van de vraag of klacht. Een klacht eventueel aangevuld met digitale foto’s ter ondersteuning.

DeDump.nl streeft ernaar binnen 24 uur inhoudelijk te reageren op je vraag of klacht.

Als je klacht gegrond wordt verklaard krijgt je van ons een volledige terugbetaling of vervanging van het product.